Parduotuvė
Žalgirio g. 88, Vilnius
Prekinį ženklą 1975 m. įkūrė Pietų Kalifornijos plaukų stilistas Steve’as Stefano. Nors iš pradžių Joico buvo sukurtas specialiai vienam salono savininkui, tačiau netrukus, analogų neturinčios priemonės, paplito po JAV, o galiausiai ir po visą pasaulį.
Joico misija – pasaulyje nėra nieko įspūdingesnio nei sveikų plaukų grožis. Jų gyvybingumas, spalvos ir blizgesys nušviečia kambarį ir pakelia nuotaiką. Joico turi pavadinimą šiai nuostabiai energijai – „Joi“. Būtent „Joi“ ir yra komandos veiklos pagrindas. „Sveikų plaukų džiaugsmas“ yra prekinio ženklo pažadas ir įsipareigojimas. Vizija – paskleisti sveikų plaukų džiaugsmą kiekvienam stilistui ir klientui, kad pasaulis būtų gražesnis.
Šis prekinis ženklas yra įsipareigojęs kurti plaukų priežiūros ir plaukų dažymo produktus, naudojant naujausias technologijas ir ingredientus, kurie nekenkia gyvūnams. Profesionalūs plaukų specialistai ir vartotojai raginami apsipirkti tvariai ir naudoti produktus, kurie nėra bandomi su gyvūnais.
2019 metais prekinio ženklo komanda pristatė “SmartRelease” technologiją – tai unikalus kompleksas, kuris apima tris ypač stiprias medžiagas: keratiną, argininą ir erškėtuogių aliejų. Ingredientai patalpinti nematomų liposomų viduje, dėl to užtikrinamas laipsniškas medžiagų įsiskverbimas į plaukų struktūrą. Šios medžiagos veiksmingai padeda atkurti, stiprinti ir apsaugoti plaukus.
Produktų asortimentą sudaro septynios inovatyvių produktų linijos su daugiau kaip 50 produktų, skirtų įvairių tipų plaukams. Joico produktai – tai ne tik šampūnai bei kondicionieriai, bet ir intensyvios priežiūros ir modeliavimo priemonės, kaukės, aliejai, lakai ir įvairiausi kitokie plaukų priežiūros gaminiai.
Čia visada grįžta pinigai nuo sumokėtos sumos už produktus kitam pirkimui, todėl lojaliems originalūs Joico plaukų priežiūros produktai visada gaunasi dar pigiau! Pinigai grįžta net ir akcijų metu, taip pat grįžusiais pinigais galima atsiskaityti už visas akcijines prekes be apribojimų. Registruotiems grįžta – 14% nuo sumokėtos sumos už produktus, sidabriniams – 21%, auksiniams – 28%.