Produktų nerasta.

„Payot“ prekės ženklo sukūrimo istorija

Prekės ženklo įkūrėja Nadia Rasha gimė Odesoje 1887 metais buržuazinėje šeimoje, kur ją supo guvernantės iš Vokietijos bei Prancūzijos.  Nuo mažens Nadia drąsiai svajojo tapti gydytoja, kas tuo metu carinėje Rusijoje buvo nepriimtina. Norintįgyvendinti savo svajonę, jai teko išvykti į Šveicariją, kur 1907 metais įstojo į Medicinos fakultetą. Po šešerių metų ji baigė studijas ir tapo pirmąja gydytoja moterimi.

1913 m. ji ištekėjo už Edmondo Payot ir išvyko į Argentiną. 1917 metais šeima atvyko į Ameriką. Ir jau čia Nadia Payot susipažino su pirmaisiais grožio institutais ir nusprendė išbandyti savo žinias šioje industrijoje. Gyvenimo lūžiu tapo pažintis su Anna Pavlova, žinoma 38 metų balerina. Nepaisant liekno kūno ir dailių linijų, amžių išdavė veidas, kurio metai negailėjo. Šis faktas privertė Nadia Payot susimąstyti apie veido odos senėjimo procesų stabdymo technikos kūrimą fiziniais pratimais bei masažais.

Nuo 1920 m. Nadia gyveno Paryžiuje. Kur savo virtuvėje sukūrė pirmuosius kremus, pienelius ir losjonus skirtingiems odos tipams. Tada gerai visiems žinomi produktai, tokie kaip Nutricia, Pate Grise, Golden Rays . Nadia Payot visada žinojo, kad vien parduoti kosmetikos gaminį, neužtenka, reikia išmokyti ir juo naudotis. 1925 – 1928 metais Richepans gatvėje buvo atidarytas debiutinis grožio salonas.

„Payot“ prekės ženklo principas

Pagrindinis prekės ženklo principas – Nesvarbu, ar tai būtų „Payot“ veido kremas, ar dezodorantas, grožis neturėtų būti pasiektas sveikatos kaina! Kosmetikos gaminiai, gaminami padedant dermatologams, vaistininkams, žolininkams ir chemikams. Gamintojai užtikriną aukštą tolerancijos laipsnį, nes visi komponentai yra griežtai kontorliuojami, kruopščiai patikrinami bei toksikologiškai ištiriami. Produktų tekstūros yra polisensorinės ir itin malonios, žavi savo rafinuotumu ir moteriškumu. Tai tikra aukštųjų technologijų selektyvi kosmetika, kuri neša tikrą grožio ir jaunystės energiją.
payot