Namų kvapas THD Flavor Room Patchouly 200ml (pačiulio kvapas)

6.99
  • Apgaubs Jūsų namus prabangiais, žemiškais aromatais
  • Harmonizuojantis pačiulis atskleis dar neregėtos gamtos kvapų natas
  • Skleidžia drėgnos žemės, šlapių miškų ir medienos aromatą
  • Suteikia energijos, padeda atgauti jėgas ir atsipalaiduoti

Namų kvapas THD Flavor Room Thai Massage 200ml (Tajų masažo kvapo)

6.99
  • Atpalaiduojantis, įtampą ir stresą mažinantis aromatas
  • Atsiskleidžia citrusinių vaisių, pušies spyglių, eukalipto ir rytietiškų prieskonių aromatais
  • Pasižymi gaiviomis, citrusinėmis, spygliuočių miško natomis
  • Puikiai tiks miegamajam, svetainei ir darbo kambariui

Namų kvapas THD Flavor Room Noir 200ml (odekolono, atogrąžų gėlių, levandų kvapo)

6.99
  • Užburiantis, vyriškumą, ryžtą ir romantiką atskleidžiantis aromatas
  • Dvelkia odekolono, atogrąžų gėlių ir levandų natomis
  • Intensyvus ir tuo pačiu metu gaivus aromatas
  • Sukuria romantišką, paslaptingą aplinką

THD itališki namų kvapai

THD prekės ženklo namų kvapai gaminami “Top House srl” kompanijos, Italijoje. Kompanija užtikrina savo gaminių kokybę, teikia prestižinius ir pasitikėjimo vertus gaminius.

2005 m. Italijoje, Peskaros mieste buvo įkurta Top House, kurios tikslas buvo sukurti aukštos kokybės kambario kvapų kolekcijas visiems. Dėka partnerių, kurie visada investavo į mokslinius tyrimus ir plėtrą, verslumo intuicijas, kompanija pateikė į rinką naujus kvapus, sukurtus su augalų, gėlių ir vaisių aromatų harmonija. 2007 m. Buveinė ir gamykla buvo perkelti į Atri miestą. Pramoniniai sandėliai ir automatizuotos gamybos linijos šiandien leidžia pasiekti daugiau nei 5000 vienetų per valandą gamybos pajėgumą. 2008 m.

THD misija yra ir toliau plėsti savo gaminių asortimentą daugelyje šalių, kuriuos būtu nesunku atpažinti ne tik žvelgiant į etiketę, tačiau remiantis prabangiais kvapų aromatais bei kokybe. Visuose gaminiuose yra sutelktas didelis dėmesys naudojamų ingredientų kokybei, detalėms, klientų aptarnavimui. Naujovės, moksliniai tyrimai, plėtra ir saugumas yra esminiai veiksniai, kurie kartu su galutinio vartotojo priežiūra leidžia kompanijai ir toliau įgyti prekės ženklo žinomumą.