Parduotuvė
Žalgirio g. 88, Vilnius
TIGI Britų prekinį ženklą 1996 m. įkūrė Anthony Mascolo, nes jį valdė noras viską daryti kitaip. Kirpyklos ikona ir kūrybingas anarchistas kūrė naujus, drąsius ir ryškius plaukų produktus profesionaliems kirpėjams, kurie, kaip ir jis, siekė peržengti savo ribas ir pamatyti, ką gali pasiekti.
Dešimtajame dešimtmetyje TIGI tapo, kaip originalus maištingas plaukų priežiūros prekinis ženklas, metęs iššūkį tuometinei kirpimo estetikai. Aistringai eksperimentuodami ir išlaisvinę savo saviraišką, įkūrėjai apvertė plaukų priežiūros produktų pasaulį. Gamintojo priemonės plačiai išgarsėjo dėl nepakartojamo proveržio, naudojamų veiksmingų technologijų ir ikoninių pakuočių.
Tikslas – atskleisti kiekvieno kūrybiškumą naudojant naujoviškus produktus. Prekinis ženklas skatina kūrybiškumą ir eksperimentavimą, įkvėpdami kitus išreikšti savo individualumą.
Ryškusis prekinis ženklas TIGI siūlo profesionalius plaukų priežiūros ir modeliavimo produktus tiek vyrams, tiek moterims. Asortimentas itin gausus – nuo plaukų šampūnų ir kondicionierių iki plaukų formavimo pastų, plaukų dažų ir barzdos bei ūsų formavimo kremų. Ryškiomis pakuotėmis ir efektyvumu išsiskiriantys gaminiai plačiai naudojami tiek grožio salonuose, tiek ir namų sąlygomis. Pagrindinės ir vienos populiariausių gamintojo linijų – CatWalk, S-Factor, Bed Head ir Bed Head For Men.
TIGI – tai gyvenimo būdas, grindžiamas aistra madai ir noru ieškoti, atrasti ir tobulėti. Kasmet prekinio ženklo komanda sukuria net keletą šukuosenų ir/ar kirpimų, kurie tampa plaukų dizaino ikonomis didžiajai daliai viso pasaulio grožio salonų profesionalams.
Čia visada grįžta pinigai nuo sumokėtos sumos už produktus kitam pirkimui, todėl lojaliems originalūs TIGI plaukų priežiūros produktai visada gaunasi dar pigiau! Pinigai grįžta net ir akcijų metu, taip pat grįžusiais pinigais galima atsiskaityti už visas akcijines prekes be apribojimų. Registruotiems grįžta – 14% nuo sumokėtos sumos už produktus, sidabriniams – 21%, auksiniams – 28%.