Norite grąžinti visas ar dalį nusipirktų prekių? Jokių problemų. Persigalvojote, suklydote – priežastis visiškai nesvarbi. Tiesiog grąžinkite įsigytas prekes per 14 dienų ir mes grąžinsime Jums pinigus. Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Prekių grąžinimas – ką reikia padaryti:

1. Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • prekė yra nenaudota;
  • prekės pakuotė nepažeista;
  • prekė nesugadinta ir jos prekinė išvaizda likusi nepakitusi (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, prekė nebuvo atidaryta ir kt.);

2. Grąžinamas prekes:

  • saugiai supakuokite, į siuntą įdėkite grąžinamo užsakymo numerį ir/ar kitą prekių įsigijimą patvirtinantį dokumentą
  • informuojame, kad grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu, Žalgirio g. 88, LT-09303 Vilniuje, darbo dienomis nuo 10.00 iki 18.00 valandos, arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Tokiu atveju Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Perkant internetu, grąžinimo kainą ir kitus susijusius mokesčius turės sumokėti pats pirkėjas arba ji bus išskaičiuota iš sugrąžinamos užsakymo sumos.
  • Taip pat galite atspausdinti lipduką ir grąžinti per Omniva terminalą, šioje nuorodoje: https://www.flipo.lt/parduotuves/mamaimam-lt Pasirinkite el. parduotuvę ir užpildykite siuntos grąžinimo paraišką. Supakuokite grąžinamas prekes ir įdėkite į Omniva paštomatą.
  • Jeigu grąžinta prekė yra nepažeista ir tinkama grąžinimui, įstatymų numatyta tvarka pinigai pervedami į jūsų sąskaitą per 14 dienų.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  • Nekokybiškos arba netinkamos naudoti prekės grąžinamos nemokamai.

3. Turite klausimų? Visada Jums patarsime, prašome skambinti nurodytais kontaktais: +37063999000

One thought on “Prekių grąžinimas

  1. Inga Limxxx parašė:

    Laba diena,

    Visų pirma noriu padėkoti už greitai apdorotą užsakymą ir operatyvų jo išsiuntimą. Tikrai labai malonu, kad taip viskas taip skubiai buvo išsiųsta.
    Tačiau matyt per skubėjimą ne tą produktą man įdėjote.
    Savo užsakyme Nr. 337703 buvau užsisakiusi kaukę paukams su keratimu Keune Care Smooth 21,79 EUR, tačiau gavau kitą kaukę Keune Color Brillianz.

    Ar būtų galimybė sukeisti produktus, nes kaukę Keune Color Brillianz namuose aš turiu ir antros tokios pat man nereikia.

    Būčiau dėkinga už atsakymą.
    Pagarbiai
    Inga

Parašykite komentarą