Produktų nerasta.

Apie GC prekinį ženklą

Šis prekinis ženklas gamina apie 600 rūšių gaminių ir parduoda juos daugiau nei 100 šalių visame pasaulyje. Dėl skirtingų reikalavimų įvairiose užsienio rinkose jie labai apgalvotai lokalizavo savo veiklą Europoje, JAV ir Azijoje. GC aktyviai dalyvauja kiekvienos šalies odontologijos pramonės asociacijose.

Tokiu būdu jhie aprėpia prioritetines Europos ir JAV rinkas, kurių rinkos apimtis yra palyginti didelė. Taigi jis patenkina rinkos paklausą, tuo pačiu didindamas buvimą Kinijos ir Indijos rinkose, kurios turi tvirtus augimo lūkesčius. Visi trys pagrindiniai įmonės gamybos centrai yra įgiję ISO 13485 sertifikatą. Be to, bendrovė tampa vis labiau žinoma pasaulinėje rinkoje dėl aukštos savo gaminių kokybės.

GC filosofija

įmonė remiasi SEMUI filosofija. Paprasčiau tariant, SEMUI yra terminas, apjungiantis nesavanaudiškumą, gryną objektyvumą, labdarą ir didelę išmintį. Įmonei SEMUI filosofija reiškia: „Tikri produktai sukurti kitų labui, o ne mūsų pačių labui“