Namų kvapo papildymas THD Unico Prestige Oriental Wood 200ml (muskato, gvazdikėlių, argano ir santalo kvapo)

10.79
  • Neapsakomas gamtos gėrybių aromatas praturtintas žemiškomis natomis
  • Simbolizuoja medienos, prieskonių ir riešutų aromatus
  • Atskleidžia muskato riešuto, gvazdikėlių, argano ir santalo kvapus
  • Sukuria nepaprastai šiltą, jaukią, pasitikėjimą savimi keliančią atmosferą

Namų kvapas THD Unico Prestige Lavanda e Camomilla 100ml (levandų ir ramunėlių kvapo)

11.59
  • Laukinės gamtos ir žolelių dvelksmas sukurtas levandų ir ramunėlių natų
  • Atskleidžia raminančius ir atpalaiduojančius aromatus
  • Nuteikia kokybiškam poilsiui, mažina įtampą bei stresą
  • Puikiai tiks svetainei, poilsio zonoms, miegamajam

Namų kvapas THD Unico Prestige Muschio Bianco 100ml (baltųjų samanų ir kadagio kvapo)

11.59
  • Naujos energijos ir teigiamų emocijų kupinas aromatas
  • Simbolizuoja bundančios gamtos ir medienos aromatą
  • Atskleidžia pavasarinių gėlių, baltųjų samanų, kadagio natas
  • Padės susikoncentruoti, motyvuos ir suteiks pasitikėjimo savimi

THD itališki namų kvapai

THD prekės ženklo namų kvapai gaminami “Top House srl” kompanijos, Italijoje. Kompanija užtikrina savo gaminių kokybę, teikia prestižinius ir pasitikėjimo vertus gaminius.

2005 m. Italijoje, Peskaros mieste buvo įkurta Top House, kurios tikslas buvo sukurti aukštos kokybės kambario kvapų kolekcijas visiems. Dėka partnerių, kurie visada investavo į mokslinius tyrimus ir plėtrą, verslumo intuicijas, kompanija pateikė į rinką naujus kvapus, sukurtus su augalų, gėlių ir vaisių aromatų harmonija. 2007 m. Buveinė ir gamykla buvo perkelti į Atri miestą. Pramoniniai sandėliai ir automatizuotos gamybos linijos šiandien leidžia pasiekti daugiau nei 5000 vienetų per valandą gamybos pajėgumą. 2008 m.

THD misija yra ir toliau plėsti savo gaminių asortimentą daugelyje šalių, kuriuos būtu nesunku atpažinti ne tik žvelgiant į etiketę, tačiau remiantis prabangiais kvapų aromatais bei kokybe. Visuose gaminiuose yra sutelktas didelis dėmesys naudojamų ingredientų kokybei, detalėms, klientų aptarnavimui. Naujovės, moksliniai tyrimai, plėtra ir saugumas yra esminiai veiksniai, kurie kartu su galutinio vartotojo priežiūra leidžia kompanijai ir toliau įgyti prekės ženklo žinomumą.